Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ο Διάλογος Ιησού - Πιλάτου (Θεατρικό Δρώμενο)

Πηγή/Αναδημοσίευση:3ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ (Ο Διάλογος Ιησού Πιλάτου)
ΠΙΛΑΤΟΣ      : Είσαι ο βασιλιάς των Ιουδαίων;
ΙΗΣΟΥΣ          :
Συ λέγεις.
ΠΙΛΑΤΟΣ      :
Δεν ξέρεις πόσα σου καταμαρτυρούν;
ΙΗΣΟΥΣ          :
……..
ΑΦΗΓΗΤΗΣ :
Κάπως ανήσυχος ο Πιλάτος ρωτάει πιο έντονα:
ΠΙΛΑΤΟΣ      :
Είσαι ο βασιλιάς των Ιουδαίων;

ΙΗΣΟΥΣ          :
Δική σου είναι η ερώτηση ή άλλοι σου την υπέβαλαν;
ΑΦΗΓΗΤΗΣ :
Ο Πιλάτος δυσανασχετεί λίγο.
ΠΙΛΑΤΟΣ     :
Μήπως είμαι Ιουδαίος; Οι συμπατριώτες σου σε παρέδωσαν σ’ εμένα. Τι έχεις κάνει;
ΙΗΣΟΥΣ        :
Η βασιλεία μου δεν έχει σχέση με τις βασιλείες αυτού του κόσμου. Αν είχε, τότε οι ακόλουθοί μου θα είχαν αγωνιστεί για να μη με συλλάβουν οι Ιουδαίοι. Ουσία της βασιλείας μου δεν είναι η εξουσία. Εσύ είπες ότι είμαι βασιλιάς, αλλά εγώ γεννήθηκα και ήρθα στον κόσμο αυτόν για να φανερώσω την αλήθεια.
ΠΙΛΑΤΟΣ     :
Τι είναι αλήθεια;
ΙΗΣΟΥΣ        :
………
ΑΦΗΓΗΤΗΣ :
Απάντηση δε δίνει ο Ιησούς. Τίποτα δεν αλλάζει στην έκφρασή του ούτε στη στάση του. Στέκεται όρθιος, ακίνητος, με το χρυσοκίτρινο καλάμι στο χέρι. Ο Πιλάτος περιμένει απάντηση. Απάντηση είναι αυτός, ο Ιησούς. Αλήθεια είναι ο ίδιος, το πρόσωπο αυτό που δεν εκφράζει καμιά λύπη, αλλά απόλυτη ηρεμία. Απάντηση είναι η καλοσύνη. Την ακτινοβολεί αυτός ο απλός Γαλιλαίος.
(Από το βιβλίο των Θρησκευτικών της ΣΤ΄ τάξης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...