Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Έχω αγάπη!!!!!!! (Κωνσταντίνος Οικονόμου)

Ποιος μπορεί να ορίσει την Ευτυχία;
Να τη βάλει σε κανόνες;
Μέσα σε κουτάκια;
Δεν έχω τίποτα και νιώθω ευτυχής!
Δεν έχω τίποτα, κι όμως έχω τόσα πολλά!
Όχι, δεν έχω χρήματα, δεν έχω δόξα… Πιθανότατα δεν θα με κάνανε περισσότερο ευτυχισμένο αυτά.
Ούτε κανείς μπορεί με βεβαιότητα να πει ότι αρκούν μόνο αυτά.
Έχω μια κανονική ζωή, όπως οι περισσότεροι.
Έχω φίλους, έχω την οικογένεια μου, έχω την υγεία μου!
Έχω γνωστούς που χαίρομαι και χαίρονται να πιούμε έναν καφέ ή μια μπύρα παρέα!
Έχω αγάπη!
Δεν ξέρω πόσοι ή πόσο με αγαπούν πραγματικά… ξέρω ότι έχω πολλή αγάπη να δώσω εγώ!
Κι αυτό είναι ευτυχία!
Κωνσταντίνος Οικονόμου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...