Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Με ακούει ο Θεός όταν κάνω την προσευχή μου;


….Αλλά ποιος είναι αυτός ο Θεός με τον οποίο μιλάω; Τα μικρά παιδιά σκέφτονται πολλές φορές ότι ο Θεός είναι ένας ηλικιωμένος άνδρας με λευκή γενειάδα. Αυτή την εικόνα τη συναντάμε συχνά σε διάφορες παραστάσεις.

Όμως ο Θεός δεν είναι απλά ένας καλόκαρδος, λιγάκι απόκοσμος ηλικιωμένος άνδρας με μεγάλη γενειάδα. Είναι κάτι παραπάνω απ’ ό,τι ένας θνητός πατέρας. Ο Θεός είναι σαν καλός βοσκός, ένα φως που σε ζεσταίνει, σαν το άπειρο…

Ο Θεός είναι αόρατος – ο Θεός όμως είναι και ορατός γιατί μπορούμε να τον βρούμε και μέσα στους ανθρώπους που έχουμε γύρω μας. Πάντα περιβαλλόμαστε ουσιαστικά από το Θεό. Η θεϊκή σπίθα μέσα μας μάς βοηθάει να σκορπάμε περισσότερο φως παρά σκοτάδι. Κανένας δεν με ξέρει τόσο καλά όπως με ξέρει ο Θεός. Είμαι το αγαπημένο του παιδί κι εκείνος με συντροφεύει σε όλη μου τη ζωή. Μπορώ να του πω τα πάντα, πολύ ανοιχτά και χωρίς να χρειαστεί να σκεφτώ πολύ. Με καταλαβαίνει πάντοτε. Το αν θα κρατήσω την επαφή μου με το Θεό εξαρτάται από εμένα. Ο Θεός δε θα αφήσει την επαφή αυτή να χαθεί.

ΑΛΜΠΕΡΤ ΜΠΙΖΙΝΓΚΕΡ «Με ακούει ο Θεός όταν κάνω την προσευχή μου»;

2 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...