Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Θεέ μου άκου με - Μηδενιστής

Θεέ μου απάντα μου το μονοπάτι δείξε μου
για να είναι δίκαια τα πράγματα που είναι δίπλα μου
ο δρόμος γύρω μου σβήνει την ελπίδα μου
ασθένειες σε χώρες τρίτου κόσμου
μα είναι γύρο μου πεθαίνουν
και στην άλλη άκρη της γης το βλέπουν
μα κάνουν τους αδιάφορους περαστικούς και φεύγουν
πες μου στα αλήθεια τι συμβαίνει
και δεν έχουν λίγη αγάπη μέσα τους για
αυτούς όλους ντρέπομαι
γιατί έχω μάτια
και βλέπω λαμβάνω εικόνες δίψα πεινά
πόνος και παγωμένοι χειμώνες
σκοτάδι
κραυγές πολέμου μοιάζει με εφιάλτη κ
αναρωτιέμαι αν βρίσκομαι στη γη ή στον Άδη
είναι άδικο να πέφτουν παιδιά να πέφτουν
σώματα προσεύχομαι για αυτούς που έχουν στα
δυο μου γόνατα όποιος και αν είσαι όπου και αν
είσαι να ξέρεις πώς σε ψάχνω σε δυο θλιμμένα
ματόκλαδα
can you hear god??
θεέ μου άκου με
Μια προσευχή δεν φτάνει θεέ μου τελικά
μα πες μου υπάρχει  τουλάχιστον παράδεισος πραγματικά
κουραστικά να επιβιώνω δεν θέλω
αναγκάστηκα μάλλον για κάποιο
πείραμα γεννήθηκα ε ανάθεμα θεέ
μου άκου ακούσανε πως κάπου υπάρχει
αγάπη ειρήνη μα άκου τι λένε άκου εδώ
στη κόλαση εδώ στη μόλυνση καθηλωμένος
υπνωτίζομαι στην τηλεόραση μα άκου με στα 25
είχα πράγματι ένα φίλο μα έφυγε τον έχασα λέει
θεέ μου από καρκίνο στα 17 μια φίλη από
ναρκωτικά ξεψύχησε γιατί δεν βρίσκουν
τις αιτίες και απλώς λένε ότι ατύχησε πες μου
αλήθεια ο πόλεμος έχει σκοπό την ειρήνη ???μα ο πόλεμος
αφήνει πτώματα συντρίμμια τι θα μείνει θα μείνω
εγώ θα μείνει οξυγόνο θα μείνει νερό θα ζουν τα ζώα
θα τρώω φαγητό να έρθω να σε βρω θεέ μου στάσου και
άμα χωρούν στην αγκαλιά σου θεέ μου κρατά τα παιδιά
όλου του κόσμου θεέ μου βιάσου μια προσευχή και αυτή τη
νύχτα θεέ μου ήταν σε αφήνω και ας μην ξέρω αν θα ξυπνήσω ...;..
θεέ μου φιλά με
θεέ μου άκου με
σε ρώτησε ποτέ κάνεις πως
νιώθεις πραγματικά να πόνεσε να χάρηκε που χάρηκες Α του
μίλησες μα σ άκουσε γιατί να νιώθω μόνος γιατί τα μυστικά
μου τα ξέρει μοναχά η νύχτα και ο δρόμος είμαι στα πρόθυρα
να φύγω μα η αλήθεια ναι φοβάμαι μα το σκέπτομαι ξανά και
ξανά ανάθεμα κατάφερα τρελάθηκα δεν γεννήθηκα τρελός μας
τα έδωσε όλα απλόχερα και τώρα κλαίει για μας ο θεός στο κόσμο
μου πολύ συναίσθημα αγάπη και τα λοιπά στο κόσμο αυτό ακόμη
τα ψάχνω μα δεν τα βρήκα πουθενά σκληροί καιροί
καιροί
αλλάζουν μου φτάνει αυτό αλλά δεν το δέχομαι
θέλω να ζω θέλω να νιώθω δεν θέλω να ανέχομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...